Klacht Dappershoe.nl: GEEN schoenen én GELD WEG

AshleyRH

Op 30 april zwarte hick laarzen maat 37 besteld bij bijnissa.com (29,99) betaald en gelijk een mail gekregen dat de betaling ontvangen was, de betaling ging via Dappershoe (horen bijelkaar?). Ik kreeg bestelnummer 84, de levering zou 3 tot 7 werkdagen zijn. Eenmaal 9 werkdagen verder, een mail gestuurd en klantenservice geprobeerd te bellen. Geen antwoord op telefoonnummer en ook niet op de mail. Nogmaals gemaild, geen antwoord. Vervolgens op 15 mei weer gebeld en teruggebeld. Ik kreeg te horen dat alleen 36 en 38 beschikbaar waren, dus ik wilde me geld terug. Ik zou me geld op 16 mei (volgende dag weer terug hebben op mijn rekening). Inmiddels weer gebeld en geen gehoor gekregen, het is nu 7 juni en ik heb nog steeds geen geld terug. Alweer meerdere malen geprobeerd contact te krijgen maar tevergeefs. Krijg ik via deze weg nogmaals geen reactie? Dan worden er maatregelen getroffen.

Geld TERUG!!

Dappershoe.nl
    het bedrag is teruggestort

Ook een klacht indienen over Dappershoe.nl?