Klacht Dappershoe.nl: Niet op voorraad en geen geld terug ontvangen

# 198624
Pauliina

14 november laarsjes besteld bij Dappershoe (bestelnr6011), waarbij ik bevestiging kreeg dat het werd verstuurd. Na aantal dagen niks ontvangen, mail gestuurd en kreeg mail terug dat laarsjes uitverkocht waren. Of ik andere wilde of geld terug. Ik heb aangegeven dat ik mijn geld terug wilde, maar daarna nooit meer iets gehoord of geld terug ontvangen. 26 november opnieuw een mail gestuurd dat ik nog steeds mijn geld niet ontvangen had, maar tot op heden geen reactie en geen geld terug! Het zijn een stelletje oplichters!!! Dus koop nooit iets bij Dappershoe!!! Binnenkort volgt een aangifte van oplichting bij de politie!!

Ik wil gewoon mijn geld terug!!! Dit kost me geld (door tijd en energie die ik erin moet steken!!)

Dappershoe.nl
    Beste,

wij hebben vandaag het bedrag teruggestort naar je rekening nummer waar mee je betaald hebt.

mvg,alper
    Pauliina
    Heb uiteindelijk vandaag mijn geld teruggestort gekregen, dus heb mijn aangifte van oplichting laten vallen.. Ondanks dat ik blij ben dat ik mijn geld terug heb gekregen, blijft het bizar hoe lang ik er op heb moeten wachten. Bijna een maand na aankoop!!

Pauliina

Ook een klacht indienen over Dappershoe.nl?