Klacht DAR Afvalbeheer: Groencontainer niet geleegd.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 571908
Gebruiker
Container
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op de afval kalender staat aangegeven dat de groen container wekelijks op vrijdag geleegd wordt. Ik zet hem om 06.00 uur op de aangegeven plaats, kom dan om 20.00 uur weer thuis om de nog steeds volle container terug te halen. WEER niet geleegd. Helaas gebeurt dit met grote regelmaat.
Hoe groot was mijn blijdschap dat de container vorige week wel was geleegd. ( Helemaal en niet zoals de laatste maanden maar half. En nee, het groen zat er niet vast in.)

Gewenste oplossing

Houd u aan de afspraken en leeg de container op de aangegeven dag, dat scheelt een extra rit, want de container moet wel geleegd worden.
Geboden oplossing
ipv wekelijks de groencontainer te legen gebeurt het nu elke 2e. week. niet volgens wat de DAR kalender aangeeft maar het wordt nu dan toch gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    DAR Afvalbeheer
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Overvliet,

    Wat vervelend om te horen dat uw container niet iedere keer geleegd is. Ik heb in ons systeem gekeken of wij een eerdere melding van u konden vinden. Deze heb ik niet gevonden. Het kan zijn dat wij afgelopen maand een vrijdag gemist hebben wegens onderbezetting.

    Mocht het voorkomen dat wij niet hebben ingezameld kunt het beste op de dag van inzameling na 15.00 uur contact opnemen met ons klanten contact centrum. Wij kunnen dan direct een melding maken en hem in behandeling nemen.

    Wist u dat het wekelijks inzamelen alleen in de zomerperiode is? Dit is van mei t/m november. Daarna halen wij om de week het gft-afval op.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DAR Afvalbeheer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen