Wij vinden dat Dartartikelen.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Dartartikelen.com: Bij Postordershop artikel niet geleverd en geld niet terug gekregen
Details
Klacht
Op 19 augustus heb ik bij postorder 2 vacu ear besteld en per ideal betaald, op de site stond vermeld dat het artikel al in voorraad en direct leverbaar is. Op 22 augustus heb ik postorder bedrijf gebeld over de status van mijn bestellingHelaas en tot mijn verbazing, vernam ik van een medewerkster dat mijn order is nog niet verwerkt en vroeg of ik wel heb betaald, terwijl in hun e-mail bevestiging van 19 augustus stond duidelijk vermeld dat de bestelling al verwerkt en betaald.
Direct een e-mail naar hun klantenservice gestuurd met het verzoek indien zij het artikel niet binnen de afgesprokken tijd kunnen leveren graag de order annuleren en mijn geld storten.
Later krijg ik via e-mail dat zijn kunnen niet op tijd het artikel leveren, en vlgs hun is mijn order geanuleerd en met spoed een terugstorting aangevraagd.
Alleen bij het raadplegen van mijn account, zie ik dat mijn order nog open is, dus niet geannuleerd ook geen geld terug gekregen
Gewenste oplossing
Zoals beloofde mijn geld terug storten, verdere wil ik ib de toekomst niets meer met het te makenIn het geval dat er geen reactie mogen ontvangen en ndanks dat het niet een grote bedrag, ga ik toch met betalingsbewijs en hun e-mails naar de politie om een aangifte tegen dit bedrijf in te dienen , het zij een steletjes oplichters.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.