Klacht Das Rechtbijstand: DAS verleende geen rechtsbijstand in een zaak in hoger beroep bij het CRvB

sad Niet opgelost
AsrDas

Geen rechtsbijstand geleverd bij hoger beroep

Uitzoeken en mij informeren waarom niks met mijn zaak is gedaan. De schade die de DAS bij mij heeft veroorzaakt ook te compenseren/vergoeden.

Das Rechtbijstand
    Geachte heer,

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Servicemanagement DAS

AsrDas
Das Rechtbijstand heeft deze laatste reactie geplaatst op Klachtenkompas: Geachte heer, Vanwege privacy overwegingen reageren wij rechtstreeks naar u en niet via deze of andere klachtensites. De klacht wordt conform onze klachtenregeling opgepakt en afgehandeld. Binnen zes werkdagen vanaf de ontvangst van uw klacht sturen wij u een schriftelijke inhoudelijke reactie. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Servicemanagement DAS

Ook een klacht indienen over Das Rechtbijstand?