Klacht Das Rechtbijstand: Ik heb een ongewenste rechtsbijstandverzekering bij DAS.

Deekman

Beste KIFID,

In januari 2018 sloot ik via Ditzo een rechtsbijstandverzekering bij Das.

Al direct werd duidelijk dat de verzekering alleen dekking bood voor verkeerskwesties. Ik ontving geen polisblad en polisvoorwaarden.

Dat is ook voor de WA verzekering bij Ditzo met rechtsbijstand voor verkeerskwesties bij ARAG; geen polisblad en polisvoorwaarden.

Ik liet DAS weten dat ik verzekering wilde beëindigen vanwege niet gewenste dekking. Ik had ze gevraagd om een vordering voor alimentatie in te stellen tegen mijn ex.

Ditzo ging trots mijn correspondentie gewoon door met innen van premie voor de ongeldige polis. Ik trok vervolgens de machtiging voor de automatische incasso in. Das begon toen een incassoprocedure om mij te dwingen premie te betalen voor de ongewenste verzekering.

Kunt u mij in deze kwestie bijstaan en de geleden schade terugvorderen?

Randy Deekman

Het bedrijf kan niets voor mij doen vanwege de ongeldige dekking van de polis; zonder polis blad en polisvoorwaarden. Polis biedt alleen dekking voor verkeersdelicten en niet voor civiele zaken.

Das Rechtbijstand
    Geachte heer,

Wij hebben uw bericht van vandaag op Klachtenkompas ontvangen.
    Vanwege privacy overweging reageren we rechtstreeks naar u en niet via deze of andere klachtensites.
    Uw signaal is inmiddels voorgelegd aan het management van DAS Incasso die rechtstreeks naar u zullen reageren.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Servicemanagement DAS

Ook een klacht indienen over ?