Opgelost door Das Rechtbijstand: onduidelijke polisvoorwaarden

Antoinette

In de module basis van het dekkingsoverzicht gezondheid en letsel staat U krijgt hulp bij conflicten.
over uw gezondheid als u letsel hebt opgelopen bijvoorbeeld :
* persoonlijk letsel dat u buiten het verkeer is toegebracht.
* persoonlijk letsel of ziekten ontstaan op of in verband met uw werk in loondienst of als ambtenaar
* fouten bij een medische behandeling of medische verzorging.
Als mijn zoon overlijd na falen van de GGZ blijkt echt dat tuchtrecht is uitgesloten hetgeen ik volgens DAS uit deze 3 regels op had moeten maken omdat tuchtrecht hierin niet met naam genoemd word. Ik ben het daar niet mee eens er worden immers wel meer dingen niet met naam genoemd en voel mij ernstig misleid. Vooral omdat tuchtrecht nu juist de reden was voor mij om en rechtsbijstandverzekering af te sluiten.

Alsnog bijstand in een tuchtzaak en aanpassing van de polisvoorwaarden zodat dit in de toekomst helder is voor anderen.

Das Rechtbijstand
    Geachte mevrouw,

Wij hebben uw bericht vandaag ontvangen en in behandeling genomen. Er is een klachtdossier aangelegd.

Wij zullen (vanwege privacy overwegingen) rechtstreeks contact met u onderhouden en niet via de website.

Servicemanagement DAS
    Antoinette
    Volgende week ga ik met DAS om de tafel zitten om dingen te bespreken en zal er meer duidelijkheid komen of ze de zaak inderdaad als tuchtzaak gaan oppakken.
    Das Rechtbijstand
    Geachte mevrouw,

Er is gisteren schriftelijk naar u gereageerd. Om de klacht te kunnen sluiten doen wij u hierbij een "afhandelvoorstel".

Servicemanagement DAS
    Antoinette
    Tot op dit moment is er uitsluitend een afspraak gepland voor vrijdag 22 april op kantoor in Zaandam en zijn er alleen maar nieuwe strubbelingen over wat wel en niet onder jullie verzekering valt. Wat mij betreft is deze klacht dus allesbehalve opgelost.
    Antoinette
    Ik een persoonlijk gesprek zijn we tot een goede oplossing gekomen waarbij ik weer vertrouwen heb ik de samenwerking met DAS.

Antoinette

Ook een klacht indienen over Das Rechtbijstand?