Opgelost door Das Rechtbijstand: Onvoldoende bijgestaan in een autoschade zaak

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 250548
Gebruiker
Jalini
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben van mening dat ik nu voor de tweede keer niet goed geholpen ben door mijn rechtsbijstand verzekering van DAS. Het is de bedoeling dat zij hun klanten helpen, dit is tot op heden nog niet gebeurd.

De oplossing

Ik zou graag willen dat DAS ervoor zorgt dat mijn zaak voorspoedig verloopt en mijn zaak serieus neemt. Deze volledig bekijkt en mij bijstaan in het proces. Het is de bedoeling dat zij mij helpen om mijn zaak sterk te maken en op te lossen.

1 reactie

  1. Auteur
    Das Rechtbijstand
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Wij hebben uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Wij zullen (ook vanwege privacy-overwegingen) rechtstreeks contact met u onderhouden en niet via deze website.

    De klacht wordt conform onze klachtenregeling opgepakt en afgehandeld.
    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Servicemanagement DAS

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jalini
Datum
Uiteindelijke oplossing
Das is mij tegemoet gekomen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Das Rechtbijstand?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen