Klacht Das Rechtbijstand: Prepaid verzekering voor woongeschl niet gebruikt en geen geld retour

Klachtnummer
# 85172
Gebruiker
kdoornink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ten behoeve van een aankomend woongeschil had ik een rechtsbijstandsverzekering afgesloten bij DAS. Zij boden een prepaid module aan voor het geval er al een vermoeden is dat er een geschil kan ontstaan. De jurist heeft echter telefonisch kort advies gegeven en zelf aangegeven eigenlijk niet iets te hebben geleverd dat volstaat tot het pakket (gesrek opgenomen). Vervolgens is het dossier gesloten, waarop ik heb gevraagd de 500 euro retour te krijgen. Hierbij word ik echter van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wil het geld retour, omdat ik geen gebruik heb gemaakt van de desbetreffende dienst.

Groet,

Kay

De oplossing

Credit van het bedrag voor de prepaid dienst.

2 reacties

  1. Auteur
    Das Rechtbijstand
    Datum
    Geachte heer, Wij hebben uw bericht van vrijdag ontvangen en in behandeling genomen. Er is een klachtdossier aangelegd.Wij zullen (vanwege privacy overwegingen) rechtstreeks contact met u onderhouden en niet via de website.Met vriendelijke groet, Servicemanagement DAS
  2. Auteur
    Das Rechtbijstand
    Datum
    Geachte heer, Er is vandaag door de directie van DAS schriftelijk naar u gereageerd. Om de klacht te kunnen sluiten doen wij u hierbij een "afhandelvoorstel". Met vriendelijke groet, Servicemanagement DAS

Ook een klacht indienen over Das Rechtbijstand?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen