Klacht Das Rechtbijstand: Slechte communicatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 169139
Gebruiker
stropDAS
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Antwoord van de jurist op e-mails duurt onacceptabel lang, ik wacht regelmatig meer dan 1 week op antwoorden. Bij haar afwezigheid, zoals 14 dagen vakantie, is er geen back-up of waarnemer, die mijn mails beantwoordt of mij adviseert, DAS laat mij volledig in het ongewisse! Ook verloopt de communicatie vaak op een klantonvriendelijke wijze, bij een klacht hierover aan het klachtenmeldpunt krijg ik inhoudelijk geen antwoord van DAS. Ik krijg een brief met wederom een naam van een volgende persoon, waaraan ik mijn klacht moet melden! In plaats van dat DAS zelf dit initiatief neemt om bij mij verdere navraag te doen! I.p.v. bijstand van DAS, ervaar ik ongenoegen en irritatie, maar vooral gebrek aan adequate juridische ondersteuning!

De oplossing

Adequaat handelen van DAS, ik ben nu al 5 maanden bezig.

5 reacties

  1. Auteur
    Das Rechtbijstand
    Datum
    Geachte heer,

    Wij hebben uw klacht ontvangen en in behandeling genomen.

    Wij zullen (ook vanwege privacy-overwegingen) rechtstreeks contact met u onderhouden en niet via deze website.

    De klacht wordt conform onze klachtenregeling opgepakt en afgehandeld.

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    Servicemanagement DAS
  2. Auteur
    Das Rechtbijstand
    Datum
    Geachte heer,

    Er is gisteren schriftelijk naar u gereageerd. Om de klacht te kunnen sluiten doen wij u hierbij een "afhandelvoorstel".

    Met vriendelijke groet,

    Servicemanagement DAS
  3. Auteur
    stropDAS
    Datum
    DAS blijft weigeren inhoudelijk op mijn klachten te reageren, houden het oppervlakkig om zo hun nalatigheden en meer hopelijk te kunnen verdoezelen. Dus nog steeds een zeer slechte communicatie!
  4. Auteur
    Das Rechtbijstand
    Datum
    Geachte heer,

    Er is gisteren wederom schriftelijk naar u gereageerd. Om de klacht te kunnen sluiten doen wij u hierbij een "afhandelvoorstel".

    Met vriendelijke groet,

    Servicemanagement DAS
  5. Auteur
    stropDAS
    Datum
    DAS komt maar niet uit hun ivoren toren en wil dat ik hun wederom (!) contacteer om mijn klacht te bespreken: dat is de omgedraaide wereld! Dus no go en wederom (!) inadequaat handelen van DAS. Dikke onvoldoende en ik heb ook geen behoefte meer aan contact met DAS over deze zaak, ik heb alles aan ze gemaild, maar een excuus ho maar!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
stropDAS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Das Rechtbijstand?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen