Klacht Dastrading: heb betaal en geen product gekregen

Klachtnummer
# 32692
Gebruiker
rick
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een betaling gedaan geen product gekregen.
en dit is al 5 dagen geleden.
ik heb weer een mail gestuurd dat ik mijn bezorg nummer wil hebben om het na te vragen bij tnt post. en ik kreeg een mail binnen 3 dagen krijg ik bericht. is al bijna 10 dagen en geen bericht en ik kan ook niemand bellen.
ik kreeg een mail met ondertekend met de naam A&******* na zelf te onderzoeken kwam ik uit bij een soort verzekering maatschappij en ik kwam nergens uit met een combinatie met dastrading .

met vriendelijke groet rik bernabela

De oplossing

ik wil mijn product hebben ik heb er voor betaald en compensatie in vorm van korting of ander product naar keuze

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Dastrading is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    rick
    Datum
    geachte Dastrading team ik heb het product in goede orde ontvangen. na deze snelle handeling heb ik meer vertrouwen om verder te mogen winkelen bij dastrading . met vriendelijke groet
    Rick Bernabela

Ook een klacht indienen over Dastrading?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen