Klacht DateYard AG: Ik wil niet meer lastig gevallen worden door mails van DateYard en Fairmount.

Pat..D

Ik heb mij een gratis account aangemaakt. Per ongeluk heb ik gekeken wat een premium lidmaatschap zou kosten, toen bleek ik zomaar een contract te hebben van 3 maanden. Diverse mails gestuurd maar weinig respons en een slechte uitleg. Er staat niets vermeldt over een acceptatie dat je moet invullen om een premium lidmaatschap te accepteren. Ze schermen gelijk dat het in de voorwaarden staat vermeldt. Na diverse "aanmaningen" via de mail heb ik uiteindelijk toch betaald, waar ik het niet eens mee was.
Aangegeven dat ik betaald heb, sturen ze toch weer een bericht van een incassobureau:
Fairmount GmbH
Grimmaische Straße 78
04720 Döbeln/Dresden
Telefon: +491805 05 16 65 *
Telefax: +491805 05 16 75 *

Erg vervelend allemaal. Dit bedrijf staat als slecht te boek in Europa. Er zijn veel klachten bekend, zie internet.

Dat ze stoppen met aanmaningen versturen en dreigen met incassobureaus.
Ik wil er gewoon vanaf zijn.

Wij vinden dat DateYard AG hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DateYard AG?