Klacht David Lloyd: Abonnementskosten worden afgeschreven terwijl ik geen lid ben

Joey de Jager

Ik was oud lid hier. Nadat ik zelf om meer info had gevraagd voor huidige abonnement prijzen werd mij gevraagd om langs te komen voor een intake. Tot dusver geen problemen. Echter ben ik niet langs gegaan omdat ik nog twijfelde om lid te worden. Ik heb mij netjes afgemeld per email en uitgelegd dat ik geen lid wilde worden. Vervolgens hoorde ik niets meer van David Lloyd. Tot mijn grote verbazing is wel mijn abonnement gestart met misbruik van mijn gegevens die zij nog hadden vanuit mijn oud lidmaatschap.

Ik heb gemaild en gebeld. Daar wordt verteld dat alleen het 'membership' team min Kan helpen. Maar telefonisch zijn zij niet te bereiken omdat ze deze telefoon lijn zijn gestopt. Ook per mail geen reactie.

Pure oplichterij dus.

Excuses, tekst en uitleg waarom dit heeft kunnen gebeuren en stagnatie van dit abonnement.

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over David Lloyd?