Klacht David Lloyd: Betalen zonder sport mogelijkheden.

Larskjc

De sportscholen gaan we open voor een deel, echter nam ik altijd enkel alleen deel aan de groepslessen. Deze worden nog niet gegeven en het betalen gaat gewoon door. Het gaat om een bedrag van bijna 70 euro. Het bedrag van 70 euro bedraagt normaal meerdere faciliteiten waar je gebruik van kan maken, echter kan dit nu niet. David Loyd wil niet de klanten tegemoet komen hierin en er moet gewoon betaald worden. De sportlessen zitten voor de komende maand vol en dit zal wel door blijven gaan. De lessen waar ik voor betaal zijn niet mogelijk en het sporten met de apparaten zit altijd vol. David Loyd weigert enkele medewerking en blijft maar mensen bedriegen en hun geld stelen.

Zolang er geen groepslessen wil ik dat ik mijn abonnement niet verder hoeft te betalen, omdat er geen sportmogelijkheden zijn. Daarnaast kan ik ook gebruik maken van de andere sportmogelijkheden. David Loyd moet iets aanbieden en zeker voor zo'n bedrag.

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over David Lloyd?