Klacht David Lloyd: Charged for an extra month when closed due to corona

Klachtnummer
# 539836
Gebruiker
AvondOrgel#22
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Company charged for a full month while the gym was closed due to Corona, they offered a credit on my account instead of a refund however when I've come to cancel my membership they will not credit the additional days paid when closed and have discontinued my membership a month earlier than agreed and than requested.

Gewenste oplossing

Membership should be valid until end of July at half the advertised rate based on David Lloyd's own information reference September 2020

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over David Lloyd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen