Klacht David Lloyd: Contract opgezegd, opzegformulier kwijtgeraakt. Opgelicht bij David Lloyd Capelle aan den IJssel.

Klachtnummer
# 315731
Gebruiker
kq
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Ik heb mijn contract opgezegd bij de balie en vervolgens zijn ze mijn opzegformulier 'kwijtgeraakt' en moet ik extra betalen.

Klagen heeft geen zin.. Er is bewust nooit een verantwoordelijke aanwezig zodat ze de schuld naar elkaar toe kunnen schuiven en ik steeds weer een andere keer moet langskomen. Ze blijven dit net zo vaak doen totdat ik het opgeef. Ben 4x langs geweest.

Ik vroeg aan de baliemedewerkster of ik ook via de mail mocht opzeggen en dit mocht helaas niet volgens haar. Vervolgens schriftelijk gedaan(Staat op camera en er waren 3 getuigen bij, 2 medewerkers(Helene en Mortaza om precies te zijn) die de opzegging aan het verwerken waren en een vriend van mij). Ze raken zelf het formulier kwijt en ik ben de schuldige die tientallen euro's extra moet betalen.

Gewenste oplossing

Dat dit intern wordt besproken zodat dit in de toekomst nooit meer voorkomt bij andere gedupeerden. En natuurlijk mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over David Lloyd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen