Klacht David Lloyd: David Loyd opzegging expres niet verwerkt.

Klachtnummer
# 116640
Gebruiker
Buizenpark
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben in maart 2003 lid geworden van David Loyd
in Februari 2004 zei ik mijn lidmaatschap op door middel van een handgeschreven brief en die heb ik ingeleverd bij de balie van David Loyd.

Ik ben toen lid geworden van Achmea health club, omdat ik in februari 2005 een rug operatie moest ondergaan en het kwam goed uit met de fysiotherapie en de korting.

David Loyd heeft mijn opzegging nooit verwerkt en mij aangemeld bij de rechtbank.
in Augustus 2005 is er een zitting geweest waar ik door mijn revalidatie niet bij kon zijn en niets van af wist.

ik ga nu David Loyd voor het gerecht dagen i.v.m nalatigheid
van mijn opzegging.
Ik moest 1 maand voor het ingaan van een nieuw jaar contract opzeggen en dat heb ik netjes gedaan om problemen te voorkomen.
Dan wordt je zo behandeld terwijl je allang bent overgestapt naar een ander
ongeloofelijk !!!

mevrouw S. RAMADHIN

De oplossing

Terug draaien van kosten en beslag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over David Lloyd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen