Klacht David Lloyd: Kan mijn lidmaatschap niet opzeggen bij vertrek naar buitenland.

Anna

Ik ben jaren lid geweest van David Lloyd. Toen vertrok in naar het buitenland en heb mijn lidmaatschap opgezegd. Vorig jaar in Oktober ben ik weer lid geworden maar kreeg in November weer een baan in het buitenland, dus wou mijn lidmaatschap weer opzeggen. Dat kon niet. Ondanks dat ik 5-6 jaar lid was geweest werd ik beschouwd als een nieuw lid en moest dus een jaar uitzitten. Mij werd bij inschrijving verteld dat ik maar aan een minimum van 3 maanden zat, maar ik had de optie om te "bevriezen". Dit kostte mij een paar maanden om te regelen, omdat de correspondentie vanuit DL zo ongelooflijk laks was. Uiteindelijk kreeg ik dat voor elkaar, betaal ik dus alsnog 25 euro per maand terwijl ik geen gebruik maak van de club. Komt Oktober 2019 er eindelijk aan, heb ik dus een jaar betaald voor de club waarvan ik 11 maanden geen gebruik kon maken, wou ik mijn lidmaatschap opzeggen. Werd mij verteld dat bevriezing niet geld als lidmaatschap periode. Maar, als ik bewijs van uitschrijving kon sturen, dan zou ik er per 1 December vanaf zijn. Ik heb bewijs van uitschrijving gestuurd (die toonde dat ik per 1 Juni 2018 al uitgeschreven ben). Nu halen ze nog steeds geld van mijn rekening. Ze hebben mij dus ook meerdere malen verkeerd geinformeerd, en uiteindelijk heb ik dus meer dan een jaar nog betaald zonder gebruik te maken van de club. Ik vind het echt de grootste oplichters, geld trekkers en bewust de bedoel misleiders die er zijn. Ik ben helemaal woedend omdat ik jaren tevreden lid ben geweest en dus al heel veel geld aan de club heb betaald over de jaren, maar dat ze een trouw lid niet eens goed kunnen behandelen. Verder zie ik dat ze alle negatieve posts op hun facebook pagina ook hebben verwijderd in de tussentijd.

Ik wil mijn geld terug, eigenlijk alles, maar in ieder geval sinds bewijs van uitschrijving dus dat is per 1 juni 2018. Als ze hun trouwe klanten goed zouden behandelen zouden ze mij alles teruggeven van het laatste jaar, aangezien ik jaren daarvoor trouw lid ben geweest en altijd netjes heb betaald.

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over David Lloyd?