Klacht David Lloyd: Lidmaatschappen worden niet beëindigd.

Nathalie

In december 2021 heb ik David Lloyd verzocht mijn lidmaatschappen te beëindigen ivm de ontslag van mijn man. Mijn man betaalde onze lidmaatschappen. Dit heb ik destijds gedaan via de mail. In eerste instantie werd er selectief na twee weken gereageerd op mijn mails. In een mail werd aangegeven dat ik eerst naar de balie moest voor een formulier. Aangekomen bij de balie wist de medewerker niet waar ik het over had. Vervolgens heb ik het weer gedaan via de mail. Toen werd na dagen aangegeven dat zij dit enkel dmv een aangetekende brief accepteren. Toen heb ik hun gewezen op hun eigen voorwaarden op de website. Daar geven ze aan dat ze opzeggingen via de mail wel aan nemen en binnen 10 werkdagen in behandeling moeten nemen. Dit hebben zij niet gedaan. Ik heb tientallen keren gemaild naar David Lloyd. Zij reageren niet op de mail en zijn telefonisch niet bereikbaar. Ik heb ze gevraagd contact op te nemen met mij. Ze hebben 13 december beloofd dit te doen. Zij hebben dit niet gedaan. Ik ben 3,5 maand verder. Zij proberen nog steeds geld van mijn rekening af te schrijven ondanks het feit dat ik ze via de mail heb aangegeven dat ik die machtiging in trek. Zij hebben dan ook geen recht om geld van mijn rekening af te schrijven. Zij horen de lidmaatschappen te beëindigen als ik door ontslag mijn lidmaatschappen niet kan voortzetten. Dat staat in hun voorwaarden. De klantenservice is uitermate slecht. Ik krijg niemand telefonisch te pakken. Ik krijg persoonlijk aan de balie van David Lloyd Blijdorp niemand te te spreken die er over gaat. Ik krijg geen reactie op geen enkele mail meer. Ik ben het zat en ik wil voor eens en altijd van ze af!

Ik wil dat lidmaatschap 16160048 en alle gekoppelde lidmaatschappen hieraan per direct met terugwerkende kracht worden beëindigd. Ik hoef geen contact meer! Ik heb meerdere keren gemaild en gebeld. Het hoeft niet meer. Niks maakt het meer goed! Ik wil een bevestiging van de beëindiging van de lidmaatschappen sinds december ontvangen. Ik wil geen mails met betaallinks meer ontvangen. Zij moeten ook stoppen met het proberen af te schrijven.

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over David Lloyd?