Klacht David Lloyd: Medewerker & klantafhankelijke prijzen.

Reds

Ik had vandaag een zeer onaangename ervaring met David Lloyd Amsterdam.
Een chronologie van gebeurtenissen:
- Mijn vrouw ging een proef abonnement aan bij David Lloyd. Verkoper G. gaf aan dat het maandelijkse abonnement 61.60 zou bedragen (we werken beiden voor een bedrijf waarmee kortingen zijn afgesproken).
- Ongeveer een weekje later had ik een gesprek met verkoper S., deze gaf een prijs van 82.50 af.
- Nadat het proefabonnement werd mijn vrouw gebeld door S. Deze vroeg of zij een abonnement wilde afsluiten tegen tarief 82.50. Toen ze vertelde dat ze van G. een tarief van 61.60 had gekregen deed S. eerst alsof hij nog nooit van dat tarief had gehoord. Even later (na wat checks) gaf hij inderdaad aan het tarief 61.60 zou zijn.
- Een weekje later liep mijn trial period af & belde S. ook mij. Gedurende dat gesprek gaf ik aan dat mijn vrouw een tarief van 61.60 voorgeschoteld had gekregen en dat ik natuurlijk hetzelfde tarief verwachtte. S. deed echter wederom alsof hij nooit van dit bedrag had gehoord. Ik had inmiddels ook bij een college gechecked wat hij betaalde (61.60) waarop S. antwoorde dat deze collega wellicht samen met zijn partner lid was geworden. Hetgeen niet het geval was en haaks stond op zijn eerdere bewering dat er geen partnerkorting geldt. We spraken af dat hij me terug zou bellen na een ander te hebben gechecked.
- Vandaag belde hij me terug, met de vraag of zijn collega reeds met mij had gesproken (niet het geval). Inmiddels had ik van mijn vrouw begrepen dat ze dezelfde medewerker S. aan de lijn had gehad en dat zij met hemzelf ook de 61.60 had besproken. Ik gaf S. daarom ook aan dat hij dan toch van het tarief zou moeten weten. S. ontkende vervolgens ooit met haar te hebben gesproken.
Ik gaf aan dat de hele gang van zaken me de impressie gaf dat verschillende verkopers verschillende klanten verschillende prijzen voorschotelen. Waarop een discussie over aannames & feiten volgde. S. beeindigde het gesprek door te zeggen dat de prijs inmiddels naar 99 euro was gegaan waarna hij prompt ophing.

Excuus, uitleg, verandering van klantbenadering en eventueel een daadwerkelijke oplossing.

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over David Lloyd?