Klacht David Lloyd: Oneerlijke actie sportclub David Lloyd

Yasz

KLACHT;
Het is een mooi verhaal dus deel het graag met jullie allen �️

Er is een actie op de officiele website van David Lloyd; in Dordrecht 14 dagen sporten voor 14 euro. (Aanmelden kan tot 16 augustus)

Zondagavond 13 augustus meld ik mezelf dus vol motivatie aan voor deze actie via de website van David Lloyd en de bevestiging viel al snel in mijn mailbox. (Er zou dus contact met mij opgenomen worden voor een afspraak)

Dinsdag 15 augustus nog steeds niets vernomen van David Lloyd, wat ik doe is er achter aan gaan door een e-mail te sturen naar de vestiging in Dordrecht.

Vandaag 16 augustus belde eindelijk een medewerker genaamd "Micheal" mij op rond 18 uur en verteld dat ik alleen vanavond nog langs kan komen om in persoon te tekenen voor de actie. Ik zei eerst dat het krap zal worden zo onverwachts en legt hem duidelijk uit dat ik al een aantal dagen wacht op een reactie.

En ja nu komt het hoor ��
Ik vroeg als nog omdat ik interesse heb in de actie, tot hoelaat zou ik dan langs kunnen komen? Uhmm ja jaa het is nogal druk vandaag en ik heb andere afspreken antwoord Michael dus het zou alleen tot 18:15 uur kunnen..

(� hahahahaha)

Mijn reactie hierop: het is nu 18:00?! Dus je kan toch eigenlijk zeggen, mevrouw ik heb liever dat je helemaal NIET komt?

Gelukkig had Michael een mooie oplossing voor mij want als ik morgen langs zou komen kon ik een abonnement aangaan met een actie voor maar 50 Euro pm :)) hahaha

Prachtige verkoper ben je Michael, zie net dat je in juli bent verkozen tot de medewerker van de maand, voor mij ben je zeker NIET de medewerker van augustus
�� toooooo bad!

Eerlijk actie voeren

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over David Lloyd?