Klacht David Lloyd: Opzeggen is heel lastig en het wordt vervolgens niet professioneel afgehandeld.

sportiefafscheidnemen

David Lloyd Dordrecht was geheel niet bereikbaar in de corona-periode. Niet telefonisch en ook niet per email. De verzonden emails naar het emailadres, zoals vermeld op de website, werden onbeantwoord teruggestuurd. In mei en in juni, met het bericht van opzegging lidmaatschap. In juli - nadat er contributie van de rekening is gehaald - verschillende pogingen om telefonisch mijn opzegging te melden. Helaas was de persoon die hiervoor aangesproken kon worden niet aanwezig of niet beschikbaar. Een nieuw emailadres heeft ook weer hetzelfde effect opgeleverd, namelijk retour zonder reactie. Na een nieuwe poging de toezegging gekregen dat er teruggebeld zou worden. Na een uur zelf teruggebeld en vervolgens beleefd maar zeer onvriendelijk te woord te woord gestaan. Het kwam erop neer, dat ik op mijn beurt moest wachten en anders maar een email moet sturen. Op mijn reactie dat de emails niet worden beantwoord, werd mij verteld dat dat ik geduld moet hebben en werd mij vervolgens een prettige avond gewenst. Onbegrijpelijk dat er zo wordt omgegaan met leden die al bijna 10 jaar lid zijn van deze sportclub. Ook niet passend bij de ervaringen met het personeel, tot vandaag... Die waren altijd vriendelijk en correct.

Correcte manier van communicatie en afhandeling van het lidmaatschap.

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over David Lloyd?