Klacht David Lloyd: Opzegging abonnement

Klachtnummer
# 290928
Gebruiker
15d4
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Onmogelijk om een abonnement op te zeggen.
Ik heb een proefabonnement voor 3 kalendermaanden in januari afgesloten. Nu probeer ik mijn abonnement op te zeggen, maar op een of andere manier brengen zij vier maanden in rekening! Dus mijn abonnement zou pas per 1 mei 2018 stoppen. Belachelijk.
Net ook even gebeld met David Lloyd en de receptie heeft gewoon opgehangen...

Gewenste oplossing

Gewenste oplossing zou zijn om de opzegging van het abonnement iets beter te regelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over David Lloyd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen