Klacht David Lloyd: Slechste sportplek geen jaarcontract afsluiten

# 591903
Nazli Temur

Ik was voor een rondleiding gekomen en werd via de telefoon gezegd dat ik geen inschrijfgeld hoefde te betalen blijkbaar kwam ik daar en moest het wel ik dacht dit is een klein probleempje 20 euro extra 1 keer is niks. Maar na wat er allemaal is gebeurd voel ik me zeer belazerd : de dezelfde medewerker op dezelfde dag bij de rondleiding zei dat ik met een gastenpas op verschillende locaties kon gebruiken en wel 2x bij capelle als blijdorp en 1x centrum had het voor de duidelijkheid nogmaals gevraagd aan het einde of ik alles goed begreep en hij zei precies hetzelfde en was met me vriendin gegaan bleek er alleen maar 1 gastenpas te zijn die ik al vorige maand had gebruikt dus die 2x kloptte ook niet, maar daar blijft het ook niet bij het ergste komt nog ik heb nog nooit zo onrespectvol omgegaan . De medewerker zei die dag dat ik inv een maand van 45 euro toch die van 79 euro kon nemen er zat alles in en een jaarcontract kon nemen ik zei zelf dat ik uitwonend was en niet echt zoveel kan betalen deze maand wel maar de maanden erop weet ik niet zeker door huur etc . Daarna had ik aangegeven volgende maand en bij geschreven dat ik het niet kan betalen met de loonstroken dat ik weinig verdien doordat ik weinig wordt ingezet in werk en heel lang ziek was en weinig inkomen heb en alles nog moet betalen en het wil opzeggen heb loonstroken gestuurd en me verhaal van medische aandoening verteld (pyschologie) hierbij werd ik niet goed geholpen en kreeg ik een bericht dat het mijn eigen fout is en dat ik zelf met de medewerker moet praten dit slaat toch nergens op.

Ik wil mijn jaarcontract opzeggen zelfs met bewijs van buitenbeschouwing ouders pyscholoog loon ik stuur alles maar ze zeggen dat ze niks acdepteren hoezo zetten ze dat dan als bewijs

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over David Lloyd?