Klacht David Lloyd: vage abonnementen advertenties

Rotterdam 12

Vage abonnementen aanbiedingen. Ik ben jaren lang lid geweest van de sportclub David LLoyd. Op een gegeven moment schrijf ik me een paar maanden uit wegens extra drukte prive. 3 maanden later wil ik me weer inschrijven bestaat het oorspronkelijke weekend abonnement niet meer en moet ik het dubbele betalen €59 dus i.p.v €29 wat ik eerst betaalde. Daarna komen wat acties van David LLoyd voorbij proef abonnementen etc waar ik dus niet aan deel mag nemen van de manager in Rotterdam als ex lid.
Uiteindelijk zie ik een aanbieding in 2018 voor €40 per maand en wil daar graag gebruik van maken. Nou dat mag dan wel van de manager in Rotterdam maar het is een daluren abo waar je in het weekend 3 uur per dag gebruik van mag maken en door de weeks tussen 11-16.00 uur + inschrijfkosten a €20. ik word hier echt een beetje ongelukkig van zeker na jarenlange lidmaatschap.
overigens zijn ze nooit transparant over de abo voorwaarden, als je reclame ziet op hun site staat deze altijd onder vage voorwaarden dat je moet bellen met de club etc...en dan zit er een addertje onder het gras.. wilde ik toch even kwijt.

graag zou ik mijn oude weekend abonnement willen afsluiten of een vergelijkbaar product zonder inschrijfkosten. Wellicht is het handig om iets coulanter met ex leden om te gaan die jarenlang abonnementen hadden.

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over David Lloyd?