Klacht David Lloyd: wel betalen niet sporten

M.I. Alfoldy

Na anderhalf jaar lidmaatschap wilde ik tijdelijk het lidmaatschap stilzetten voor mijn partner en mezelf. In de voorwaarden had ik gelezen ik dat ik daarvoor mijn lidmaatschap moest bevriezen voor 25% van het contributiebedrag, zijnde 167 euro (!) voor ons beiden, en dat ik dat minimaal een maand eerder moest doorgeven. Ik wilde dat dus rond 25 april doen voor juni t/m augustus. Toen ik naar de club belde werd me verteld dat ik daarvoor langs moest komen, maar het hoefde niet per se voor de 1e van de maand, voor de 20ste was voldoende.
Op 10 mei kwam ik bij de club. Op het bevriezingsformulier zelf las ik dat ik het lidmaatschap ook tijdelijk kon opzeggen, zonder extra kosten. Dit stond niet in de voorwaarden.
Maar voor tijdelijke opzegging bleek een maand opzegtermijn te gelden, dus dat kon niet meer met ingang van 1 juni. Een strop van 125 eurro door slechte informatie in de voorwaarden en door de medewerker. Een e-mail naar de manager heeft geen oplossing opgeleverd.

Schrappen van de bedragen voor juni, juli en augustus. (Sowieso absurd dat je 21 euro per persoon per maand moet betalen voor het formele lidmaatschap zonder gebruik van de faciliteiten...)

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over David Lloyd?