Klacht David Lloyd: Ze schrijven abonnementskosten van het duurste abonnement dat ze hebben bij me af zonder dat ik ooi

Gedupeerd

Ze schrijven abonnementskosten van het duurste abonnement dat ze hebben bij me af zonder dat ik ooit toestemming heb gegeven om lid te worden. Ben voor een tour geweest, werd daarna gebeld door de dame die me een tour had gegeven. Ze vroeg op mijn bankrekeningnummer zodat ze het contract alvast in orde kon maken zodat ik het direct kon ondertekenen wanneer ik lid wilde worden. Ik vertrouwde het gezien ik weet dat ik pas een member zou zijn wanneer ik het contract ondertekend had. Had uiteindelijk nog geen besluit genomen wat betreft een membership en ben na het telefoongesprek nooit meer op ze teruggekomen. Nu schrijven ze blijkbaar al een tijdje geld af voor het duurste membership dat ze hebben zonder dat ik ooit heb ingestemd met een membership. Heb ze gebeld waarbij er tegen me werd geschreeuwd dat ik dan mijn rekeningnummer maar niet had moeten geven en dat ik telefonisch toestemming had gegeven (heb ik niet gedaan). Het gesprek waarin ik zogenaamd toestemming had gegeven hebben ze niet opgenomen (goed verhaal hoor), daarna werd gezegd dat ik maar contact op moest nemen met het "membership team". Daarna dacht ze dat de verbinding had verbroken. Blijkbaar stond ik op speaker waarbij ik 4 a 5 mensen keihard hoorde lachen, ze me napraten, ik werd uitgescholden (top personeel hebben jullie) en er aan elkaar werd gevraagd of "het membership ream eigenlijk nog wel bestaat".

Ik wil het geld dat ze onterecht bij me hebben afgeschreven terug.

Wij vinden dat David Lloyd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over David Lloyd?