Klacht Davilex: Mijn jaren opgebouwde administratie toegankelijk houden. zoals visma dat zegt op zijn site.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 460086
Gebruiker
Gert1948
Datum
0 reacties

Details

De klacht

het na 31 juli 2021 niet meer toegankelijk zijn van davilex cash personal . In het verleden al een keer door invers(bankingtools) te zijn opgelicht door eenzijdige contract wijziging worden particulieren nu door davilex aan de kant gezet > Het is onbegrijpelijk dat de jaren opgebouwde administratie niet meer toegankelijk is, hetgeen volgens mij een onwettige handeling is . Op de site van visma: Opzegging van het onderhoudsabonnement heeft niet alleen tot gevolg dat u geen aanspraak op onderhoud meer kunt maken, maar ook dat het gebruiksrecht op basis van de licentieovereenkomst eindigt. Desalniettemin behoudt u wel het recht om de software te blijven gebruiken voor raadpleging- en archiveringsdoeleinden. Nieuwe boekjaren mogen dan echter niet meer worden aangemaakt.

De oplossing

Het programma toegankelijk houden Voor mij is Banking tools absoluut geen alternatief gezien hun handelen in het verleden

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gert1948
Datum
Uiteindelijke oplossing
davilex laat niets van zich horen ondanks dat het zogenaamd volgens klachtenkompas altijd antwoord geeft. beoordeling klachtenkompas ook onder de maat
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Davilex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen