Klacht Davilex: Stoppen Davilex met Cash Personal leidt tot verlies van administraties

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459983
Gebruiker
Arjen van der Meer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Davilex stopt met Cash Personal en sluit daarmee ook de toegang tot de eigen administratie af. Historische gegevens worden daardoor ontoegankelijk. Het enige alternatief dat men biedt is de administratie te exporteren naar PDF.

Om vervolgens in een alternatief (men adviseert Invers BankingTools) opnieuw de bankdownloads in te lezen. Leuke klus, waarbij je alle toewijzingen weer met de hand moet doen.

Ik vind het onbestaanbaar dat Davilex t.z.t. de applicatie niet gewoon vrijgeeft, zodat ik toegang tot mijn historie behoud.

De oplossing

Optie 1: import mogelijkheid van Cash Personal administraties in Invers Banking Tools;
Optie 2: de mogelijkheid bieden om de laatste versie van Cash Personal na het verlopen van de licentie nog wel te kunnen starten, maar geen nieuwe bank-downloads in te kunnen lezen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arjen van der Meer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Davilex heeft niet laten horen en Klachtenkompas heeft kennelijk de strategie klachten dan te sluiten als er geen updates op zijn. Beetje bijzonder platform als dat de werkwijze is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Davilex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen