Klacht Davilex: Stoppen Davilex met Cash Personal leidt tot verlies van administraties

Arjen van der Meer

Davilex stopt met Cash Personal en sluit daarmee ook de toegang tot de eigen administratie af. Historische gegevens worden daardoor ontoegankelijk. Het enige alternatief dat men biedt is de administratie te exporteren naar PDF.

Om vervolgens in een alternatief (men adviseert Invers BankingTools) opnieuw de bankdownloads in te lezen. Leuke klus, waarbij je alle toewijzingen weer met de hand moet doen.

Ik vind het onbestaanbaar dat Davilex t.z.t. de applicatie niet gewoon vrijgeeft, zodat ik toegang tot mijn historie behoud.

Optie 1: import mogelijkheid van Cash Personal administraties in Invers Banking Tools;
Optie 2: de mogelijkheid bieden om de laatste versie van Cash Personal na het verlopen van de licentie nog wel te kunnen starten, maar geen nieuwe bank-downloads in te kunnen lezen.

Arjen van der Meer
Davilex heeft niet laten horen en Klachtenkompas heeft kennelijk de strategie klachten dan te sluiten als er geen updates op zijn. Beetje bijzonder platform als dat de werkwijze is.

Ook een klacht indienen over Davilex?