Klacht Davohost.nl: Geen reactie/s op klachten en problemen

J.C. van Duijvenbode

In 2012 een webhosting pakket met domeinnaam aangeschaft en een website gelanceerd. Het onderhoud van de website ging redelijk via de server van Davohost, totdat hij vorige week niet meer goed benaderd kan worden om onderhoud te plegen. Dit kan niet via de achterdeur, tevens moeizaam via het DirectAdmin Web Control Panel. Het lijkt niet tot zeer traag te gaan. Het softwarepakket die de website draaiend houdt geeft aan dat er serverproblemen zijn. Hiervan melding gemaakt te hebben wordt er niet gereageerd. Aangezien wij een stabiel systeem willen hebben, willen wij ivm verhuizing van de domeinnaam de verhuistoken aanvragen. Het flinke aantal mensen die onze site bezoeken worden qua informatieverstrekking niet meer up- to date gehouden. Het telefoonnummer wat vermeld wordt bij Davohost is dan ook niet bereikbaar/niet kloppend. Er wordt gewoonweg niet gereageerd!! Als men de klachten over dit punt over Davohost op het internet moet aannemen, dan is dit een veel voorkomende klacht.

Een goede verbinding met de server zodat de website probleemloos onderhouden kan worden en goed functioneert. Daarnaast willen wij op voorhand de verhuistoken aanvragen.

Wij vinden dat Davohost.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?