Klacht Daydiscounter.com: Geen reactie op een betaalde bestelling

Klachtnummer
# 279545
Gebruiker
Chi3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week heb ik een TurboStick Cycloonstofzuiger bij Daydiscounter.com online besteld en meteen betaald. Volgens hun website zou ik een reactie ter bevestiging moeten ontvangen. De levertijd is 2 - 4 werkdagen. Maar tot nu toe heb ik noch bericht noch product ontvangen. Twee emails gestuurd, maar reacties blijven uit. Het is een vervelende situatie. Er is ook geen telefoonnummer van het bedrijf te vinden. Ik wil op tijd aan de bel trekken, vandaar probeer ik via deze weg om een reactie van het bedrijf te krijgen.

De oplossing

Ik zou graag een reactie van het bedrijf willen ontvangen over of mijn bestelling nog wordt geleverd. Zo ja, op welke termijn. Zo nee, ik zou mijn geld willen terug hebben.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Daydiscounter.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen