Klacht Daydiscounter.com: Niet leveren van een besteld product

Klachtnummer
# 275782
Gebruiker
Madiek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 29-08-2017 heb ik een schoenenrek besteld, heb dit meteen betaald. Vervolgens kreeg ik geen bevestiging mail. Na een week heb ik het contactformulier op de site ingevuld, kon op de site geen telefoonnummer vinden. Hier heb ik geen reactie op ontvangen. Na een week weer een contactformulier ingevuld. Toen ik daar weer geen reactie op had ontvangen heb ik een e-mailadres gevonden, daar ook maar een mail naar gestuurd. Wacht nog altijd op een reactie.........:(

De oplossing

Zo spoedig mogelijk leveren of mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Daydiscounter.com
    Datum
    Beste,

    Wegens een email-storing is uw email waarschijnlijk niet in de inbox gekomen bij ons.

    Ik heb het direct gemeld aan onze leverancier, uw order wordt verstuurd!

    Onze excuses voor het ongemak

    Liefs, Emma

Ook een klacht indienen over Daydiscounter.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen