Klacht DC Klinieken: D C Kliniek Ze hebben een deurwaarder ingeschakeld terwijl ik nooit in het verleden berichten heb ontvangen. per post .

rac

Heb in het verleden op feb 2015 maart een aantal keren en met vershillende dames contact gehad van de DC Kliniek adminstratie ivm de akte van cessie zonder berichten en mij medeweten hebben ze een deurwaarder ingeschakeld
Vanaf Janurary 2016 moet ik een bedrag betalen dat 2 maal hoger is dan het normale bedrag en willen ze beslag gaan leggen op me uitkering met een dreigende taal.
Ik vind dat D C kliniek niet hun werk goed hebben gedaan , Heb in het verleden een aantal keren (3 keer) contact gehad met afdeling admin. En alles uitgelegd dat dit fout ging lopen. ( werd er best boos omdat ze geen begrip toonde).
Ze hebben de akte van cessie verkocht aan de deurwaarder , zonder waarschuwing ,zonder bellen of zonder berichten via de kliniek waar ik in behandeling ben.
Ben hier woedend over.
Ik heb nooit brieven of aangetekende brieven ontvangen van de Kliniek.
Ben bereid om dit tot de bodem uit te laten zoeken desnoods door meerdere instantie ,advocaat etc etc.

Intrekken van de deurwaarder. Dit bedrijf heeft een bedrag vast gesteld wat totaal niet klopt. met de daadwerkelijk bedrag Ze hebben nergens een specificatie bij gebruikt, het opbouw van het bedrag klopt gewoon niet
Als dc kliniek meerder brieven had verstuurd dan had ik zeker een 3e partij laten reageren.

DC Klinieken
    Deze klacht is doorgestuurd naar de betrokkenen en is in behandeling. Meneer is hier vorige week al van op de hoogte gesteld.
    rac
    Nog niks van gehoord ...
    Hoe verder nu

Ook een klacht indienen over DC Klinieken?