Klacht DDB-online: Defekte grond box, de bedrijf weigert te terugbetaling

Klachtnummer
# 460122
Gebruiker
Gebruiker1556440416
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een grondbox gekocht, die gebroken was op levering. Ik heb de bredrijf direkt geinformeerd met foto's, met geen antwoord in 3 maanden. Tenslotte de bedrijf zegt dat ik heb de schade zelf gedaan (zonder bewijs). Hetzelfde klacht als de ander op deze website, en tenminste 6 andere mensen (van de reviews page van de webshop).

Gewenste oplossing

Ik wil een

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DDB-online hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DDB-online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen