Klacht De Amersfoortse: te late betaling uitkering van ASR

asrpolis

In augustus 2006 koopsom gestort van 241615.-- om lijfrente/levensverzekeringpolis te kopen. bij Amersfoortse.Volgens polis eerste betaling op 2-09-2006 en verv. iedere maand,totaal 15111.-- per jaar.Na fusie met ASR van Amersfoortse volgens brief van 31-12-2010 zou er niets veranderen aan inhoud en voorwaarden van verzekering.ASR hanteert echter een uitbetaling op de 4e werkdag ipv 2e dag.Na reclame vorig jaar(2017) een coulance-uitkering ontvangen.Ik heb gevraagd of in vervolg uitbetaling op 2e vd maand kon plaatshebben,zoals overeengekomen dmv polis 2006.Men geeft hier geen gevolg aan en zegt dat ik enige ben die hierover klaagt van miljoenenpolissen. bij monde van mevr. [naam verwijderd door moderator].Deze maand krijg ik dus pas 6 april een uitkering ivm zondagen(Pasen) Ze zetten mij neer als een zeurkous.Wat is uw mening?

De Amersfoortse
    In 2017 diende u een klacht in over de wijziging van de betaaldatum van uw pensioen. Wij hebben hierover telefonisch en per e-mail contact met u gehad en de klacht met u opgelost. Kennelijk niet naar uw tevredenheid. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan. Graag reageren wij met een rechtstreekse e-mail naar u. Deze hebben wij zojuist aan u verstuurd. Vriendelijke groet, a.s.r.

asrpolis
geen

Ook een klacht indienen over De Amersfoortse?