Klacht De Amersfoortse: Zorgverzekeraar met radiostilte

lara100

Ziektekostenverzekeraar de Amersfoortse beantwoordde niet mijn vragen over de polis 2018. Ook niet nadat ik drie keer een herinnering stuurde. Toen ik tenslotte een officiele klacht indiende, kwam geen enkele reactie. Ik ben teleurgesteld.

Excuses van de directie en beantwoording van mijn inhoudelijke vragen.

lara100
    De Amersfoortse reageert niet. Als het inhoudelijke antwoord op een vraag te moeilijk wordt, antwoorden ze niet. Ik had een vraag gesteld over de clustering van Medisch Specialistische Zorg (MSZ) bij Ditzo en een vraag over het farmaceutisch beleid van de Amersfoortse en Ditzo. Omdat de Amersfoortse en Ditzo bijna dezelfde polisvoorwaarden hebben, dacht ik er over om over te stappen. Informatie op de website duidde op beleid dat niet in overeenstemming is met de polisvoorwaarden.

De Amersfoortse
    Wij ontvangen helaas aanhoudend opmerkingen van u. Wij hebben aan u laten weten dat wij hier inmiddels niet meer inhoudelijk op reageren. Mede omdat u niet meer verzekerd bent bij De Amersfoortse evenals Ditzo. Blijft u ontevreden? Dan kunt u een klacht indienen bij de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). Met vriendelijke groet, De Amersfoortse.

lara100
Beste Amersfoortse, jullie hebben mijn relevante vragen in de overstapperiode niet beantwoord. ( ook niet na herhaald rappelleren). Ik heb een officiele klacht bij de Amersfoortse Zorgverzekering restitutie ingediend. Daar heb ik geen reactie op gekregen. Ik heb ook contact gehad met de SKGZ. Omdat zij niets voor mij kunnen doen, heb ik mijn klacht hier geplaatst. Hierdoor bereik ik dat anderen te weten komen hoe de Amersfoortse met haar verzekerden om gaat. Jullie zijn inhoudelijk een goede verzekeraar, maar jullie houden je niet aan toezeggingen en afspraken.

Ook een klacht indienen over De Amersfoortse?