Klacht De Bedweters: Bestelling van De Bedweters niet ontvangen, bedrijf negeert de verantwoordelijkheid.

Klachtnummer
# 261353
Gebruiker
TT Chan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1 Apr. j.l. heb ik een Tempur kussen op
het website van De Bedweters gekocht, bedrag 137.50 euro heb ik meteen betaald.

Bij vidaXL in Venray waar ik werk heb ik het laten afleveren, ik heb duidelijk
vermeld dat bestelling voor Ms. Chan (inkoop afdeling) is.

SendCloud deed de bezorging, volgens hun website zou mijn bestelling geleverd
zijn op 5 apr. (zie bijlage), maar ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

Niemand heeft getekend voor ontvangst, De Bedweters kan dus de levering niet
bewijzen.

Mijn collega's van vidaXL hebben het hele magazijn doorzocht, ze konden mijn
bestelling echt niet vinden.

Tussentijds was ik 2 weken op vakantie, ik heb De Bedweters dus een maand tijd
gegeven onderzoek te doen, echter was er geen resultaat.

De laatste email op 4 mei heb ik De Bedweters verzocht mijn betaling terug te
geven, maar ze weigeren om dit te doen en geven aan dat hun onderzoek gesloten
is (zie bijlage voor de mail-uitwisseling).

Daarom dien ik deze klacht in bij de Comsumentenbond.

De oplossing

Mijn betaling 137.50 euro teruggeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Bedweters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Bedweters?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen