Klacht De Besparingspartner: Besparing gelogen en contract nooit gemaild waardoor opzegtermijn verloopt!

Klachtnummer
# 354679
Gebruiker
Energiemisleiding
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Besparingspartner zou ik bij de NLE voordeliger uit zijn. Zij zouden ook kosteloos het contract omzetten. Vervolgens krijg ik geen contract te zien en mijn eerste kennismaking met NLE is een maandrekening die nog hoger ligt dan mijn huidige bij Nuon. Als ik vervolgens contact opneem dat dit niet de afspraak was en ik onder het contract uit wil, zeggen ze doodleuk dat het opzegtermijn verstreken is en dat zou in het contract staan dat ik nooit ontvangen heb! Mijn eerste mail (ook spambox gecheckt) van NLE was de rekening dus nooit een contract gehad.

De oplossing

Ik wil per direct het contract verbreken met NLE wegens misleiding en het niet toesturen van het contract waardoor mijn opzegtermijn nooit duidelijk is gemaakt.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Besparingspartner?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen