Klacht De Beste Boeken: Bedrijf (webshop) levert niet en rechtstreekse communicatie niet mogelijk.

Klachtnummer
# 254814
Gebruiker
Tai Foh
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 11 februari besteld artikel nog steeds niet geleverd. De maximum leveringstermijn is verstreken. Communicatie met het bedrijf is niet mogelijk vanwege ontbreken van e-mailadres en telefoonnummer. Er is wel een contactformulier maar daar wordt niet op gereageerd. Er is ook geen track-and-trace om de levering te volgen.

Gewenste oplossing

1) Het artikel wordt alsnog geleverd. 2) Het bedrijf geeft info over de exacte bezorgdatum. 3) Het bedrijf vermeldt een telefoonnummer voor rechtstreeks contact.

1 reactie

  1. Auteur
    Tai Foh
    Datum
    Eindelijk iets van DeBesteBoeken gehoord (e-mail). Zij bieden excuus aan. Helaas wordt het artikel nog niet bezorgd. Mogelijk eind volgende week (dat is 3 weken na bestelling).
    Het artikel is gekoppeld aan de actualiteit van de komende verkiezingen dus veel langer moet het niet duren.

Ook een klacht indienen over De Beste Boeken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen