Klacht De Beste Korting: Aanmaning Stiderus / de Beste Korting

# 197229
DinieSchmelew

Onterecht heb ik een rekening ontvangen van De Beste Korting,.
ik heb bij de eerste benadering van De Beste Korting gezegd in ons telefoongesprek gezegd dat ik eerst op internet wilde kijken wat het precies in hield,
zei zij dat ze dat wel wilde sturen ... ik zei: "vrijblijvend"? ... en dat was geen probleem
hierna volgde na een aantal weken een rekening ... en heb gelijk aan de telefoon gehangen en het zou uit het systeem gehaald worden .... nu krijg ik constant herinneringen van debestekorting@stiderus.nl
Ik heb dit al eerder hier bij Klachtenkompas aangemeld .... geen reactie van De Beste Korting, het bleef 3 maanden stil en dacht dat het oplost was tot aan vandaag .... weer een aanmaning ... ben het echt spuugzat !
Overigens wordt er niet op mijn mails en ook hier via Klachtenkompas niet gereageerd door de Beste Korting .... iemand dezelfde ervaring en wat hebben jullie gedaan?

Een email met excuses en dat er geen correspondentie meer volgt ook niet van Stiderus

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?