Klacht De Beste Korting: Aanmaning Stiderus / de Beste Korting

Klachtnummer
# 197229
Gebruiker
DinieSchmelew
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onterecht heb ik een rekening ontvangen van De Beste Korting,.
ik heb bij de eerste benadering van De Beste Korting gezegd in ons telefoongesprek gezegd dat ik eerst op internet wilde kijken wat het precies in hield,
zei zij dat ze dat wel wilde sturen ... ik zei: "vrijblijvend"? ... en dat was geen probleem
hierna volgde na een aantal weken een rekening ... en heb gelijk aan de telefoon gehangen en het zou uit het systeem gehaald worden .... nu krijg ik constant herinneringen van debestekorting@stiderus.nl
Ik heb dit al eerder hier bij Klachtenkompas aangemeld .... geen reactie van De Beste Korting, het bleef 3 maanden stil en dacht dat het oplost was tot aan vandaag .... weer een aanmaning ... ben het echt spuugzat !
Overigens wordt er niet op mijn mails en ook hier via Klachtenkompas niet gereageerd door de Beste Korting .... iemand dezelfde ervaring en wat hebben jullie gedaan?

De oplossing

Een email met excuses en dat er geen correspondentie meer volgt ook niet van Stiderus

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen