Klacht De Beste Korting: Afschrijven van bedrag.

Klachtnummer
# 185517
Gebruiker
Ellen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een tijd geleden werd ik telefonisch ( prive-nr.) benaderd voor aanmelden bij een webshop met korting bij inkopen en reserveringen. Ik heb nooit de beloofde mail gekregen waar ik thuis nog rustig de informatie kan lezen en de bedenktijd staat. Maar desondanks is er wel de aangekondigde incasso van € 59,95 van de Stichting Derdengelden Service met kenmerk shopandfly. online.
Ik ga dat storneren, omdat ik niet van jullie de beloofde mail heb ontvangen en daardoor ook niet kon reageren op de bedenktijd. Ik wil ook geen aanbod meer van jullie krijgen.

Dit is de tweede keer dat ik dit meld, nu online eerder bij jullie telefonisch.
Ik wil de mail ontvangen en de bedenktijd hebben. Maar jullie zeggen de mail niet retour te hebben gekregen. Dus is ie aangekomen. Maar er zijn precies dezelfde verhalen van mensen op deze site als mijn verhaal. Graag de mail en de bedenktijd.

Wachtend op U reactie.

Gewenste oplossing

Ik wil de mail ontvangen en de gebruikelijke bedenktijd om te beslissen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen