Klacht De Beste Korting: asociaal te woord gestaan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 186707
Gebruiker
Jannetje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben op 18 juli 2016 telefonisch benaderd door een callcenter medewerker, ik heb helaas overal ja op gezegd. De beloofde email nooit ontvangen, wel werd er een incasso opdracht aangemeld bij de bank. Deze heb ik terug gehaald. Een aantal dagen geleden een mail binnen gekregen dat ik moet betalen inclusief 10 euro administratie. Gemaild, tot een paar keer aan toe, geschreven dat ik nooit en te nimmer een mail heb ontvangen. Want had ik dat wel, dan had ik direct ervan af willen zien. Wilde gebruik maken van het recht tot opzegging binnen 2 weken. Op 21- 09-2016 een medewerker aan de telefoon gehad, die me niet liet uitpraten en vandaag weer een medewerkster aan de telefoon gehad, die vol bleef houden dat ik de mail gehad had, maar ik had m zeker niet gelezen.Als ik niet betaalde waren de gevolgen voor mij (dreigende taal). En toen ik vroeg of zij me even helemaal uit wilde leggen om welke bedrijven het gaat, werd de verbinding verbroken.

De oplossing

uitschrijving en geen betaling hoeven te doen, van het contract af.

1 reactie

  1. Auteur
    Jannetje
    Datum
    ik heb tot nu toe helemaal geen reactie gehad

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jannetje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen