Klacht De Beste Korting: Betalen voor iets wat je niet hebt ontvangen.

Esther

Ik heb zo'n anderhalve maand geleden ook een telefoontje gehad van Stederis...vragen met ja of nee beantwoord (tussendoor ook nog gezegt geen interesse te hebben) maar ach..ik zou ook een email ontvangen of iets per post thuis gestuurd krijgen..zoals kortingen en als ik me het goed herrinner een reischeque maar tot nu toe heb ik niets ontvangen.Er werd wel 49,95€ van mijn rekening geschreven en omdat ik niets heb ontvangen heb ik dat bedrag terug laten storten omdat ik niet voor iets ga betalen als ik datgeen niet heb ontvangen zoals beloofd aan de telefoon.En Nu zou ik dat bedrag van 49,95€ binnen 7 dagen moeten betalen? Dus niet.Ik heb Stideris 2x een email gestuurd en geen antwoord ontvangen.Ik mag hopen dat jullie dit oplossen aangezien ik niet de enige ben met klachten over Stideris.Ik wens voor de rest ook geen telefoontje of betalingsherrinnering of wat dan ook nog van Stideris te ontvangen.

Mevr E. Kok.

Ik heb geen contract..

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?