Klacht De Beste Korting: Betaling eisen zonder levering van diensten

iheart49

nu via incassobureau bedreigt met deurwaarder. Ik heb meerdere malen aangegeven, dat er geen schriftelijk overeenkomst is aangegaan en dat "De beste korting" mij niet in de gelegenheid heeft gesteld binnen 14 dagen de mondelinge overeenkomst te annuleren. (Geen schriftelijke bevestiging van overeenkomst ontvangen). Weet nog steeds niet precies wat werd aangeboden en dus ook niet waarvoor ik zal moeten betalen. De beste korting werkt uitsluitend per telefoon, zodat er niets te bewijzen valt van mijn kant.

Schriftelijk bewijs, dat ik akkoord ben gegaan met hun aanbod. Intrekken van de vordering.

iheart49
    geen reactie ontvangen, maar had dit ook niet verwacht. De Beste Korting reageert nergens op, maar stuurt nu wel via incassoburea dreigement met deurwaarder. Vreemd dat men verwacht geld te ontvangen, maar zelf geen prestatie levert en nergens op reageert.
    Geachte I. Harteveld,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. U kunt ons telefonisch bereiken via telefoonnummer 085 732 57 83. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u een e-mailbericht sturen naar info@debestekorting.com

Geachte I. Harteveld,

iheart49

Ik heb via email doorgegeven, dat ik uitsluitend schriftelijk wil wordenbenaderd, omdat ik anders geen bewijs kan aanvoeren. Heb inmiddels ook dooegegeven, dat bij een volgend contact ik bij de politie aangifte zal doen wegens frause/oplichting.
    Zeker na de uitzending van RADAR waarbij ook deze firma is vermeld.

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?