Klacht De Beste Korting: Betaling eisen zonder levering van diensten

Klachtnummer
# 251817
Gebruiker
iheart49
Datum
4 reacties

Details

Klacht

nu via incassobureau bedreigt met deurwaarder. Ik heb meerdere malen aangegeven, dat er geen schriftelijk overeenkomst is aangegaan en dat "De beste korting" mij niet in de gelegenheid heeft gesteld binnen 14 dagen de mondelinge overeenkomst te annuleren. (Geen schriftelijke bevestiging van overeenkomst ontvangen). Weet nog steeds niet precies wat werd aangeboden en dus ook niet waarvoor ik zal moeten betalen. De beste korting werkt uitsluitend per telefoon, zodat er niets te bewijzen valt van mijn kant.

Gewenste oplossing

Schriftelijk bewijs, dat ik akkoord ben gegaan met hun aanbod. Intrekken van de vordering.

4 reacties

  1. Auteur
    iheart49
    Datum
    geen reactie ontvangen, maar had dit ook niet verwacht. De Beste Korting reageert nergens op, maar stuurt nu wel via incassoburea dreigement met deurwaarder. Vreemd dat men verwacht geld te ontvangen, maar zelf geen prestatie levert en nergens op reageert.
  2. Auteur
    De Beste Korting
    Datum
    Geachte I. Harteveld,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. U kunt ons telefonisch bereiken via telefoonnummer 085 732 57 83. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u een e-mailbericht sturen naar info@debestekorting.com

    Met vriendelijke groet,

    De Beste Korting
  3. Auteur
    De Beste Korting
    Datum
    Geachte I. Harteveld,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. U kunt ons telefonisch bereiken via telefoonnummer 085 732 57 83. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u een e-mailbericht sturen naar info@debestekorting.com

    Met vriendelijke groet,

    De Beste Korting
  4. Auteur
    iheart49
    Datum

    Ik heb via email doorgegeven, dat ik uitsluitend schriftelijk wil wordenbenaderd, omdat ik anders geen bewijs kan aanvoeren. Heb inmiddels ook dooegegeven, dat bij een volgend contact ik bij de politie aangifte zal doen wegens frause/oplichting.
    Zeker na de uitzending van RADAR waarbij ook deze firma is vermeld.

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen