Klacht De Beste Korting: Betalings mail zonder dat ik van iets weet.

Klachtnummer
# 180268
Gebruiker
marijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei werd er 49,95 afgeschreven door geldenvanderden in opdracht van de beste korting.
Ik weet van niks en heb het geld laten terug storten.
deze week kreeg ik een email van geldenvanderden dat ik nog niet betaalt had en als ik niet betaald er 10,- extra kosten bij komen. Ik stuur een email naar de beste korting dat ik niks heb afgesloten en het bedrijf ook niet ken.
deze week ook mail gekregen van de beste korting of ik wil gaan betalen. Weer een email er naar toe gestuurd met ok het verhaal dat ik wel ergens april/mei ben gebeld of ik iets wil uitproberen waarmee ik veel korting krijg. Toen ze het hadden over de kosten en ze ook al mijn rekeningnummer hadden. heb ik aan gegeven geen interesse te hebben. Voor ik de telefoon kon neerleggen hadden hun op gehangen.
Heb nog geen antwoord gehad van de beste korting.

De oplossing

Geen e-mails en betalings verzoeken meer. wil niks meer met dit bedrijf te maken hebben. Anders gaan ik andere maatregelen treffen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen