Klacht De Beste Korting: De beste korting blijft bellen met openstaand bedrag, is niet waar

Klachtnummer
# 275405
Gebruiker
Leanonthis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De beste korting heeft mij meer als een jaar geleden een aanbieding gedaan, stuurt dan een halve dag voor de afmelddatum pas de email waarmee je kan afmelden, dus heb ik niet op tijd opgezegd. De kosten die daabij horen heb ik betaald (om van ze af te zijn). En nu een jaar later wordt ik nog steeds door verschillende buro's gebeld dat ik rond de 200,- moet betalen voor mijn abonnement of aanmelding daar (laatste keer door nr 023 568 9152, wat veel te vinden is al een nummer van oplichters)

De oplossing

Dat mijn gegevens uit hun database wordt gehaald en dat ik nooit meer wordt gebeld door De Beste Korting of iemand anders over openstaande bedragen en gedreig met incassoburo's etc.

1 reactie

  1. Auteur
    Leanonthis
    Datum
    Nog niets gehoord van De Beste Korting!

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen