Klacht De Beste Korting: de Beste Korting

Klachtnummer
# 197005
Gebruiker
Bertmilzink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De beste Korting heeft meerdere malen geprobeerd om mij via intimidatie en diverse bureaus getracht een een rekening te betalen voor geleverde diensten.Als ik om bewijs vraag melden zij dat er een mail is gestuurd die bevestigd is,of dat er een bandopname is gemaakt waarin ik bevestig akkoord te gaan met de levering van hun diensten.Ik zou eerst in april(toen ik in het ziekenhuis lag ) een account hebben afgesloten, en nu weer in augustus.Ook ik ben benaderd door een meneer met een accent die niet echt duidelijk en verstaanbaar het een en ander probeerde uit te leggen.Ondanks diverse verzoeken om bewijs van acceptatie en een kopie van het opgenomen gesprek is er tot nu toe een registratie van een verzonden mail het enge dat ik heb ontvangen Het houd niet op .
Ik wens geen aanmaningen meer te ontvangen, tenzij ik een tastbaar bewijs heb van het gevoerde gesprek, waarin ik heb ingestemd.En volgens mij geld er ook een bedenktermijn van 14 dagen.mvg Bert Milzink.

De oplossing

ik wens geen mail te ontvangen met herinneringen.Het bewijs van acceptatie is het enige wat ik wil ontvangen

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen