Klacht De Beste Korting: de klacht is nog steeds, is niet opgelost, ik was op vakantie

lex

na een telefoon gesprek zouden ze eerst een mail sturen en dat zou ik bekijken of ik er mee verder zou gaan ja of nee, deze mail is NOOIT ontvangen in mijn mailbox, maar ze kunnen mij wel vinden via de incasso service. Na een telefoon gesprek zouden ze het bewijs sturen van deze mail, daarna ben ik op vakantie gegaan en in mijn vakantie werd ik gebeld door dat bedrijf, of ik het ontvangen had, ik heb deze mevrouw gezegd dat ik in het buitenland zat en dat nu niet na kon kijken en ze zou wachten als ik terug was. Wederom weer geen mail ontvangen dus weer gebeld en mevrouw gaf nu dus aan dat ik niet had gereageerd op de mail, die ik echt niet hebt en dus het bedrag gewoon blijft staan. Haar weer te kennen gegeven dat ik nog steeds geen mail heb ontvangen en zei dus blijft volhouden dat ze hem heeft gestuurd, zo komen we geen stap verder, maar het bedrag blijft het zelfde werd mij dus weer medegedeeld, dit zijn bedrijven dus die de boel hoe dan ook gewoon willen manipuleren oplichting dus

ik wens geen mail meer te ontvangen van dit bedrijf of incasso service, zelf niet de afspraken nakomen door GEEN mail te sturen, kan je mij NIETS verwijzen over de gemaakte afspraak om er mee door te gaan, wat ik absoluut niet meer wil.

lex
    met deze mevrouw kan je ook geen afspraken mee maken, ze heeft gebeld, maar ik zat ik het buitenland op vakantie, haar doorgegeven dat ik dus niet kon kijken of er een mail was aangekomen zou dat doen als ik weer thuis was en dan toch de klacht afsluiten met van, niet gereageerd, dat is dus van grote klasse
    lex
    met deze club kan je echt niks afspreken, het bewijs van ze is nog steeds niet geleverd en ook nog niet ene keer een mail van hun gehad terwijl ze dat beloven en versturen, maar via incasso kan ze dat wel maar een mail zelf versturen, ja hoor we hebben het verstuurd, dus niet, mijn nee hun ja en dit blijven ze praten niks oplossen dus en bellen nemen ze niet op . ze zoeken het maar uit

lex

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?