Klacht De Beste Korting: factuur

Klachtnummer
# 186692
Gebruiker
de klerk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik ben benaderd per telefoon over boodschappenbonnetjes ik kwam niet van jullie af toen werd er gezegd dat ik een mail kreeg en kon door lezen heb nooit een mail gehad jullie hadden het over 49,75 was ik er niet mee eens kon ik de mail terug sturen maar als ik gen mail krijg kan ik hem ook niet terug sturen toen heb jullie gebeld om af te zeggen toen werd er gezegd kon niet ik moest betalen toen werd er bij gezegd ik wil niet dreigen maar kwam wel op neer dat ik gauw moet betalen twee dagen later zag ik in eens dat jullie bijna 70 . euro van mijn rekening af wou halen wat ik heb geblokkeerd ik wil hier nu van af heb in formatie laten nemen jullie staan overal slecht bekend ook bij rader zelfs heb ik gezien dat jullie de boel oplicht dus hierbij wil ik geen telefoon meer geen mails ik wil hier niets meer mee te maken hebben mvr bontje zandershof 5 ijmuiden

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen