Klacht De Beste Korting: geen abonnement afgesloten, wel geld afgeschreven.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 191445
Gebruiker
liekevg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In juni ben ik gebeld door De Beste Korting met het verhaal dat ik met een duur abonnement van 59,50 vele kortingen op oa winkels en reizen zou kunnen krijgen. Ze hadden mijn gegevens omdat ik ergens een tijd geleden een online enquete had ingevuld...
Ik zou een mail toegestuurd krijgen met informatie. Deze mail heb ik nooit ontvangen en daarom ging ik er vanuit dat er niks heb afgesloten en heb het er bij gelaten.

Totdat ik vandaag eens goed alle bij- en afschrijvingen van mijn rekening zat te bekijken en daar zag ik dat ptoverdorie er tóch 59.50 is afgeschreven op 2 juni jl terwijl ik daar dus géén toestemming voor heb gegeven!
Ronduit brutaal. Ik heb dus niets ontvangen, dus betaal nu zelfs een abonnement waar ik niks mee kan!

De bank kan dit nu niet meer storneren, dus ik hoop dat De Beste korting dit gewoon terug gaat storten naar mij.

De oplossing

de Beste Korting stort het 'abonnementsgeld' terug op mijn rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    liekevg
    Datum
    Ik heb niets van De Beste Korting gehoord of gezien. Echt schandalig!
    Ik eis dan ook dat dit nare bedrijf alsnog contact met me opneemt!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
liekevg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Beste Korting?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen